Wroclaw, Dolnośląskie Darmowe Ogłoszenia


Wroclaw, Dolnośląskie

zmień miasto

Dolnośląskie / Wroclaw / Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję

Sponsoring - Zasponsoruję

 
Wyszukiwanie


Sponsoring - Zasponsoruję Anonse towarzyskie Sponsoring Panie i Panowie Oferty sponsoringu · Sex, Praca, Studentki do towarzystwa dla Sponsora Szukam studentki · Sponsor dla Studentki na gorący seks i rozkoszną miłość anonse towarzyskie i sex randki sponsorowane..

Pani szuka Pana | Pan szuka Pani | Para szuka pary | Sponsoring - Szukam sponsora | Sponsoring - Szukam sponsorki | Escort Service | Agencje towarzyskie | Pozostałe Anonce Towarzyskie
Tytuł
Wakacje  4000zl Wakacje 4000zl (Warszawa - Greece) Szukam atrakcyjne i zabawne dziewczyna, Jestem 39 roku życia obcego faceta, który mieszka w Polsce od wielu...
Elegancki i wiarygodny 34-latek zadba finansowo o studentkę lub nastolatkę Elegancki i wiarygodny 34-latek zadba finansowo o studentkę lub nastolatkę (Warszawa) Jestem atrakcyjnym, inteligentnym i bardzo dobrze sytuowanym mężczyzną mieszkającym w Warszawie. Mam 34 lata, ...
Zasponsruję ładną miłą dyskretną (Rzeszów) Cześć... Jeśli szukasz sponsora na stały układ lub masz cwilowe trudności finansowe a potrzebujesz pomocy i ...
4000zł dla ładnej maturzystki/liecalistki - Przystojny 33 (Trójmiasto, Pomorskie) 4000zł oraz przyjaźń dla ładnej młodej maturzystki/studentki (zero mechanicznego sexu, romantyczna atmosfera)...
Dla młodych ambitnych, fajnych dziewczyn :) Dla młodych ambitnych, fajnych dziewczyn :) (Śląsk, Katowice) Witam, O mnie: Jestem Przemek, mam 27 lat, 177cm wzrostu, niebieskie oczy, blondyn, wysportowany, wykszt...
Looking to sponsor Polish girl-4000zl a month (Kraków) Hello, I am looking to sponsor a Polish girl over the summer in Kraków. If we enjoy each other and you are...
Zasponsoruję dziewczynę Białystok (Białystok ) Przystojny 32-latek szuka do stałego układu najchetniej inteligentną i ładną studentkę. Jestem niezależny fina...
Zapoznam sympatyczną dziewczynę. Nawet 800 za spotkanie. (Sopot) Od niedawna w Trójmieście. Szukam miłej dziewczyny, która chciałaby dotrzymać mi towarzystwa w weekendy, czy p...
wsparcie (WrocŁaw Oława Wałbrzych Legnica Namysłów Oleśnica ) Dyskretne wsparcie dla młodej , uśmiechniętej dziewczyny z Wrocławia i okolic. Jestem zainteresowany spotykać...
Stały układ (Warszawa) Cześć, Szukam wesołej, naprawdę lubiącej seks dziewczyny. Chciałbym stworzyć relację opartą na regularnych, ...
Poznam Panią z okolic Kielc (Okolice Kielc) Witam :) Jestem szczupłym 38 latkiem..Poszukuję kobiety z Kielc lub okolic do 60km. Miłej a przede wszystk...
Fun Girl wanted :) Fun Girl wanted :) (Krakow) Witam, Jestem z Wielkiej Brytanii, który jest w Krakowie regularnie i szuka kogoś, by wyruszyć do barów / klub...
Chcialbym , prosze, loda od malolaty... :-) (Warszawa, i okolice) Jestem zainteresowany seksem oralnym danym przez mloda dziewczyne. Mozesz tez tylko raczka.... :-) Jestem prz...
Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! Przystojny stały sponsor dla bardzo atrakcyjnej!!! (Warszawa/Cała Polska) Witaj. Jestem zadbanym 34 latkiem poszukuje atrakcyjnej kobiety do stałej miłej relacji interesują mnie miłe ...
Przystojny biznesman dla nastolatki.... . (Warszawa, Lodz, Bydgoszcz i okolice) Poznam młodą, zgrabna nastolatke dla dyskretnej znajomosci opartej na spotkaniach w zamian za moją materialną ...
Lodzik w samochodzie za 200 (Katowice) Szukam konkretnej dziewczyny - ktora w zamian za 10 minutowego lodzika w samochodzie chce zarobić - 200 zł. K...
Układ dla młodej dziewczyny (Waszawa i okolice) Cześć, szukam młodej i ładnej dziewczyny do znajomości sponsorowanej. Preferuję stały układ oparty na swobodne...
Zapoznam miłą młodą ładną dziewczynę. Spotkanie nawet dziś ;-) (Pomorskie, Gdańsk) Preferowany wiek <17+;24>. Kulturalną ucząca się dziewczynę zapraszam na wysokich lotów miłą znajomość,...
Wakacyjny Sponsor (Trójmiasto i okolice.) :) Jesli jestes fajna dziewczyną z Trojmiasta bądz z okolic a moze jestes tu na wakacjach i masz pilną pot...
Dla młodych par chcących troszkę dorobić Dla młodych par chcących troszkę dorobić (Katowice) Witam, zasponsoruję młodą parę, w zamian za pokaz seksu na żywo, z ew możliwością dołączenia, ale tylko, jeż...
Wakacje (Cały kraj) Może chciałbyś umilić sobie ten beztroski okres?Luksusowy wyjazd,zakupy ,imprezki nad morzem...A może po prost...
Szukam sympatycznej młodej bezpruderyjnej dziewczyny potrzebującej wsparcia - pomocy (Warszawa) Jeżeli jesteś młodą uśmiechniętą Dziewczyną zainteresowaną stałą znajomością ze zwyczajnym uczciwym facetem na...
Szukam Uległej kobiety która będę mógł zdominować!!! (KrakÓw) Witam Szukam uległej i posłusznej kobiety potrafiącej spełnić moje fantazje i zachcianki.Cena ok 1500zł za ...
Kupie Dziewictwo :-) (Cala Polska.) Jestem wysokim, przystojnym i kulturalnym biznesmanem. Mam swoja firme. Dużo podróżuję, lubię czytać, uwielbi...
250 zł dodatkowej kasy na wakacje - za 15 minutowe spotkanie ... (Katowice) Twój facet Cię zdradził ? Ogląda się za innymi dupami ? Nie docenia Cię ? Odegraj się na nim !!! Nie interesu...
Nastolatke zasponsoruje - tylko do 18 lat (Katowice, i okolice) Jestem trzydziestoparoletnim, menagerem firmy. Szukam mlodej, ladnej dziewczyny ktora bedzie moja "osobi...
Dla 16-19 letnich ładnych naturalnych dziewczyn (Katowice, Śląsk, Opolskie, Podkraprackie.) Witaj, najpierw na szybko o mnie: mam 27 lat, wysportowany blondyn 80kg, 177cm wzrostu, prowadzę sieć skle...
Przystojny 34l wspomoże drobną studentkę o naturalnych, długich włosach :) Przystojny 34l wspomoże drobną studentkę o naturalnych, długich włosach :) (Warszawa / Inne regiony Polski) O mnie, 35 lat, zonaty, na stale mieszkam zagranica, ale bywam w Warszawie 2-3 razy w miesiacu. Szukam milej, ...
Nieskomplikowana znajomość na dłużej.... (Warszawa) Witam. Pragnę poznać młodą i zgrabną dziewczynę. Szukam dyskretną przyjaciółkę na dłuższy czas. Chce być opiek...
Zasponsoruję Panią (Kraków , Tarnów) Witam ! Zaopiekują się finansowo Panią wieku 20 -30 lat w zamian za mile spędzony czas . Wszelkie uzgodnieni...
Tarnów , zasponsoruję dziewczynę z Tarnowa (Tarnów) Jedną lub dwie fajne dziewczyny z Tarnowa lub okolic .
Szukam dziewczyny z Poznania (Poznan) 31 Latek Chętnie pozna inteligentną dziewczynę, najchętniej studentkę,ale nie jest to warunek ,w celu dłuższej...
Dziewczyne 17-23 lata zasponsoruje do 4000 /miesiąc. (Łódz Górna / Rzgów) Zasponsoruje młodą dziewczyne za sex spotkania lub sam oral.Najchętniej dziewice - na stały ,poważny układ.
German business man looking for girl up to 20 German business man looking for girl up to 20 (Wroclaw, Kattowice, Walbrzych, lodz, Stettin, Gdan) I am looking for a girl up to 19 years old, ideally a student. You should be 172 cm or taller. Meetings would...
Zasponosoruje jedną Kobietę, Stały Układ, Znajomość na poziomie (Kraków, Katowice) Witam, Jestem zadbanym, eleganckim i przystojnym 31-letnim mężczyzną. Bardzo dobrze radzę sobie w życiu, prow...
Studentke zasponsoruje. (Łódź) Poszukuję stałej relacji z niezmanierowaną, normalną, ciepłą, uczuciową, chętnie niedoświadczoną dziewczyną na...
Urlop do Hiszpani (Krakow) Szukam atrakcyjną, zadbaną kobietę 35-40 lat na wyjazd urlopowy i nie tylko do Hiszpani na koniec sierpnia lub...
Pomogę młodej (Kraków) Zasponsoruję młodą, uśmiechnięta dziewczynę, spotkanie w centrum Krakowa, nie koniecznie seks. Odpowiem na ws...
Looking for a summer girlfriend in Kraków (Kraków) Hello ladies, My name is Steve. I am 32 years old. North American guy. I will be spending the summer in Kra...
Zasponsoruję dziewczynę - spotkanie jednorazowe, możliwy stały układ (Kraków, Tarnów) Jeżeli jesteś ładną dziewczyną do 20 lat maks. i nie boisz się wysłać mi zdjęcia aby mnie zachęcić to umówię s...
Zaponsoruje  nastolatke ,studętkę stały układ Zaponsoruje nastolatke ,studętkę stały układ (Małopolskie podkarpackie) Witaj. Marzysz o facecie, miłym, inteligentnym, na poziomie, który Cie przytuli, zabierze na kolacje czy drin...
dwu godzinne ... spotkanie w ciagu dnia (Katowice, Krakow, cale wojewodztwo slaskie ) Szukam młodziutkiej dziewczyny - koniecznie nastolatki,licealistki z którą chcę przeżyc szalone chwile ze sta...
Poniedzialek, 03 Sierpien, 2015
ZASPONSORUJE ladna dziewczyne z Wroclawia lub okolic 1000zl za nocna przygode:)) (Wroclaw I Okolice,dolnyslask) Tak Jak W Tytule.zasponsoruje Naprawde Ladna Dziewczyne Na Dluzej.w Gre Wchodza Luzne Nocne Spotkania I Wypady...
Niedziela, 02 Sierpien, 2015
Realny przyjaciel i wsparcie dla młodej dziewczyny. (Wrocław,Opole) Cześć dziewczyny. Mam 35 lat i poukładane życie zawodowe. Poszukuję młodej dziewczyny, która w zamian za &qu...
Piatek, 31 Lipiec, 2015
Witam Nawiąże dłuższą znajomość opartą na zasadach sponsoringu z miłą dyskretną (Wrocław) Dziewczyną z Wrocławia lub okolic.Z mojej strony oferuję kulturę osobistą,dyskrecję i dobre towarzystwo. Jeśli...
Czwartek, 30 Lipiec, 2015
Poznam jedną przyjaciółkę na dłużej (Całe Dolnoślaskie) Witam. Chętnie poznam miłą sympatyczną dziewczynę która jest zainteresowana tak zwanym układem sponsorskim, ...
Wtorek, 28 Lipiec, 2015
Szukam uroczej kobiety do miłej przygody (Wrocław, Wałbrzych , Świdnica , inne) Witam Z tej strony fajny, miły facet. Szukam fajnej i uroczej dziewczyny do spotkań sponsorowanych. Moż...
Sobota, 25 Lipiec, 2015
We wtorek 28.07 szalona noc, a dalej się zobaczy (Katowice i okolice) Witajcie, drogie Panie, będę we wtorek wieczorem w Katowicach lub okolicy i chciałbym poznać wesołą i otwartą...
Lepiej spróbować i nie żałować, niż żałować, że się nie spróbowało :) ... Lepiej spróbować i nie żałować, niż żałować, że się nie spróbowało :) ... Cześć, Jestem dyskretnym, zadbanym i wysportowanym 36-latkiem. Chętnie poznam miłą dziewczynę. W zamian za ws...
Piatek, 24 Lipiec, 2015
Poszukiwana Pani aby miło spędzić czas (Wrocław) Poszukuje Pani w celach towarzyskich i innych spontanicznych, aby miło spędzić czas... tego trochę wolnego, kt...
Czwartek, 23 Lipiec, 2015
Normalny i realny facet. (Wrocław, Dolny Śląsk) Normalny, wykształcony, 40 paroletni facet, poszukuje miłej i absolutnie dyskretnej dziewczyny/pani. Wiek i wy...
Sroda, 22 Lipiec, 2015
Szukam młodej, szczupłej i atrakcyjnej (Wrocław) Bede we Wrocławiu od piatku do niedzieli i poszukuje młodej i atrakcyjnej dziewczyny, która dotrzyma mi towarz...
Sroda, 08 Lipiec, 2015
Hotel spotkanie na jutro (Kraków) 38 latek poszukuję młodej, atrakcyjnej, zadbanej dziewczyny ( może być nastolatka) na jednorazowe sex spotkani...
Poniedzialek, 22 Czerwiec, 2015
Kulturalnie, miło i bezpiecznie (Wrocław) Zapraszam Panią dla której miła atmosfera, bezpieczeństwo i kultura zachowania są bardzo istotne.
Studentki na dluzszy uklad Studentki na dluzszy uklad (Wrocaw) Umowie sie na kawke z fajna studentka. nie szukam profesjonalistki, nie chce mowic od razu czy wejde w taki uk...
Szukam kochanki Wrocław Sponsor (Wrocław) Szukam kochanki w wieku od 18 do 24 lat, najchętniej studentki z Wrocławia lub okolic, interesuje mnie stały u...
Czwartek, 18 Czerwiec, 2015
Szukam przyjaciółki (Wrocław) Chętnie pomogę finansowo uroczej i młodej dziewczynie w zamian za miłe towarzystwo. Czas spędzony ze mną na pe...
Niedziela, 14 Czerwiec, 2015
Szukam studentki na spotkania w zamian za sponsoring (Wrocław) Witam!. Chętnie poznam na dłużej i pomogę finansowo studentce w wieku do 25 lat w zamian za miłe spotkania. Ma...
Poniedzialek, 01 Czerwiec, 2015
Słoneczna i niewymuszona propozycja towarzyska (Wrocław) Poznam miłą, uśmiechniętą i bezpruderyjną kobietę. Nie zamierzam wnikać w życie osobiste. Tylko sympatyczne sp...
Niedziela, 31 Maj, 2015
Szukam młodej ładnej dziewczyny do stałego układu sponsorowanego Szukam młodej ładnej dziewczyny do stałego układu sponsorowanego 35 letni przystojny przedsiębiorca, poszukuje młodej i atrakcyjnej dziewczyny której będę mógł zaoferować wsp...
Sroda, 27 Maj, 2015
Szukam uroczej kobietki (Cały Dolny Śląsk) Witam Najpierw o sobie. Mam 36 lat, jestem fajnym, sympatycznym, atrakcyjnym facetem. Jestem wykształcon...
Piatek, 22 Maj, 2015
Sponsor dla milej fajnej dziewczyny (Wroclaw) Miły inteligentny 37latek zasponsoruje fajna dziewczyne w wieku 18-35lat szczegoly w prywatnej korespondencji...
Wtorek, 12 Maj, 2015
Młody wysportowany facet zasponsoruje fajna dziewczyne Młody wysportowany facet zasponsoruje fajna dziewczyne (Wrocław) Jestem młodym facetem który jak kazdy lubi dobra zabawe. Chciałbym tutaj znaleść dziewczynę do ciekawych pr...
Wtorek, 05 Maj, 2015
Młody, zadbany, przystojny, wysportowany, bogaty ;) (Wrocław, Poznań) Szukam atrakcyjnych Kobiet które maja ochotę przeżyć wspaniały ROMANS.
Poniedzialek, 04 Maj, 2015
Fajny facet szuka dziewczyny do sponsoringu (Wrocław, Wałbrzych, Legnica, Świdnica i okolice) Witaj. Jeżeli jesteś miłą, uroczą, ponętną i sympatyczną kobietką to pisze właśnie do Ciebie. Mam 38 lat...
Piatek, 17 Kwiecien, 2015
Spotkania spon. (Wrocław) Mam 33 lata, jestem przedsiębiorcą z Wrocławia. Chciałbym umówić się na spotkania sponsorowane z dziewczyną w ...
Piatek, 03 Kwiecien, 2015
Zasponsoruję nastolatkę (Wrocław) Zasponsoruję miłą nastolatkę. Jestem 40 letnim biznesmenem, chętnie zaopiekuję się finansowo miłą dziewczyną.
Sroda, 25 Marzec, 2015
Namiętnie dyskretnie bezpiecznie Namiętnie dyskretnie bezpiecznie (Wroclaw,Krakow,Warszawa,Gdynia) Cześć piękna nieznajoma :-* Jestem z okolic Wrocławia, ale sporo poruszam się po Polsce wiec mogę cię odwiedz...
Wtorek, 24 Marzec, 2015
Pełne namiętności i erotyzmu spotkanie w kwietniu - dla dziewczyny (Wrocław) Poszukuję interesującej dziewczyny, która chciałaby przeżyć bardzo intensywne chwile w trzeci weekend kwietnia...
Niedziela, 15 Marzec, 2015
 30-paro-latek pozna fajna dziewczyne, wine-tasting Poznań? 30-paro-latek pozna fajna dziewczyne, wine-tasting Poznań? (Poznań) Ogloszenie nadal aktualnie! -- Czesc! Jestem 30-paroletnim wyksztalconym, sympatycznym, normalnym fac...
Sroda, 11 Marzec, 2015
500 zł za spotkanie dla młodej chudzinki - stały układ (Wrocław) Przystojny, zadbany, pachnący, kulturalny i miły, z szacunkiem do kobiet szuka bezpruderyjnej lubiącej każdy r...
Sobota, 28 Luty, 2015
Wymasuję namiętną kobietę i zapłacę za jej poświecony czas (Wrocław) Chętnie wymasuję ciało ładnej kobiety. Zapewniam miły i relaksujący dotyk. Jaka korzyść dla mnie? Przyjemność ...
Piatek, 27 Luty, 2015
Zapłacę ładnej kobiecie za wymasowanie jej nagiego ciała (Wrocław) Jak wyżej w temacie: nic dodać, nic ująć. Zapraszam.
Dla młodej, malutkiej i drobniutkiej. (Wrocław) Trochę o mnie: mówią że przystojny, dojrzały emocjonalnie (39 lata) wykształcony, kulturalny, dyskretny, wysok...
Czwartek, 26 Luty, 2015
Zasponsoruje ładna brunetkę.staly układ.3000zl za spotkanie. (Dolnośląskie ) Tak jak w tytule.zasponsoruje ładna brunetkę w stałym układzie 3000 zł za spotkanie.tylko oferty ze zdjęciem !...
Poniedzialek, 23 Luty, 2015
Szukam fajnej i normalnej kobiety ...studentki (Wrocław) Szukam atrakcyjnej inteligentnej kobiety do normalnej relacji !! Jesli chcesz coś zmienić w Swoim życiu pisz.....
Układ Witam :) Proponuję dyskretny, uczciwy układ. Ty spełniasz moje oczekiwania a ja Twoje. Szczegóły w koresponden...
Czwartek, 19 Luty, 2015
Poszukuję młodej, atrakcyjnej partnerki do stałego układu (Wrocław, Opole, Katowice) Cześć Poszukuję osoby, z którą mógłbym stworzyć wspólny układ na dłuższy czas. Myślę, że liczy się tu wzaje...
Poniedzialek, 16 Luty, 2015
Wrocław, Kraków w ten weekend (Wrocław, Kraków) Poszukuję Pani w wieku 20-30 lat na spotkanie. Wszystkie szczegóły w prywatnej korespondencji. Zapraszam.
Poniedzialek, 02 Luty, 2015
700 zł dla szczupłej i drobnej (Wrocław) Proponuję stały układ szczupłej i drobnej młodej dziewczynie, spotkania co tydzień w dobrym hotelu. Na spotkan...
Niedziela, 01 Luty, 2015
Szukam Młodej do 23 lat :) (WrocŁaw) Młody ,miły i kulturalny facet 30 lat pozna fajną dziewczynę na wypad do restauracji , kina i na inne przyjem...
Poniedzialek, 26 Styczen, 2015
Stały sponsoring (Wrocław) Oferuję stały układ sponsorowany. Kogo szukam? Szczupłej, młodej oraz uległej dziewczyny. Chciałbym, abyśmy st...